-->

2014. november 3., hétfő

Díj :)

Sziasztok!
Az a megtiszteltetés ért újból,hogy díjat kaptam! Ezt a díjat most Linaa-tól kaptam és nagyon hálás vagyok érte! Pár kérdés erre a blogra nem aktuális, de másik blogom is megkapta e díjat,szóval ha minden kérdésre tudni akarjátok a választ akkor kattintsatok majd ide. A fotósorozattal  még a héten jelentkezem :)
Puszik,
Sparkling Angel



Szabályok:

  • mondj köszönetet a küldőnek
  • írj 10 dolgot magadról
  • válaszolj 10 kérdésre
  • írj 10 kérdést
  • és küldd el legalább 5 embernek :)


10 dolog rólam:

  1. van egy teknősöm, Emma.
  2. reménykedem benne, hogy átmentem a negyedéves számvitel zh-n.
  3. jelenleg egy régi fanficemen is dolgozom
  4. imádok mindent ami lila
  5. nagy vágyam egy tablet
  6. örülnék ha mindkét blogomra még többen feliratkoznának*.*
  7. imádom a jó borokat
  8. ebből következik,hogy szeretnék sommerliernek tanulni
  9. Örülnék ha még ebben a tanévben eljutnék Londonba
  10. amikor időm van,akkor mostanában a The Originalst nézem
10 kérdésre a válasz(már amelyik passzol a blog profiljához):
 2. Mi a kedvenc időtöltésem? Húú,sok minden,már amikor van szabadidőm. Általában a barátnőimmel vagyok,fotózok,írok,sorozatot nézek, családommal vagyok vagy olvasok. Amikor minden feltornyosul,akkor ölni tudnék pár ilyen óráért.
3. Mit gondolsz a negatív kritikáról? El kell olvasni,és ha van benne olyan, ami hasznos építő jellegű tanács,akkor azt elfogadni. Erre a blgra eddig egy nemgatívabb kritikt kaptam,és ugyan nem reagáltam a csajnak,de itt jelezném,hogy az utsó három bejegyzésből nehéz leszűrni,hogy én mégis mit csinálok.
5. Írtál-e már fanficet? Igen, még 4-5 éve ekzdtem el,és most frissítem fel.
6. Ha igen,miért ez a kategória? Mert barátnőmmel közösen vezettük fel,és egymásnak írtuk.
7. Hiszel a szellemekben? Változó.;)
8. Van háziállatod? Van, egy macska és egy teknős.
9. Hova utaznál legszíveseben? Londonba vagy Finnországba.
10. Mi a kedvenc virágod? Orchidea.

Az én 10 kérdésem:
  1. Miért ez a fő témája a blogodnak?
  2. Mit gondolsz milyen állat lennél?
  3. Ha választhatnál egy korszakot,ahova visszarepülhetnél,hova tennéd?
  4. Mi az egyik titkos vágyad?
  5. Válassz,és indokold is meg: PC/laptop/tablet/okostelefon
  6. Hol élnél a legszívesebben?
  7. Szeretsz fotózni? Ha igen,miért?
  8. Ki lennél ha akárkivé válhatnál egy napra?
  9. Ki a kedvenc énekesed/együttesed?
  10. Hogyan kapcsolódsz ki?
Kihívottjaim:

1 megjegyzés: