-->

2014. augusztus 31., vasárnap

Játék :)

Hello!
Úgy látszi,hogy felpörögtek az események,ugyanis egy újabb "díjat" kaptam Raqueltől. Ennek a játéknak a lényege,hogy az 5 kedvenc filmes/könyves karakterünket mutassuk be,majd kihívjunk a játékra még pár embert.
Hát akkor itt lenne az én listám:

5. Mark Darcy/Chuck Bass/ Alcide Herveaux/ Elijah/ Alaric Saltzman/Piton
   valahogy gyúrjuk ezeket az embereket össze,és küldje el nekem a postán! belőlük lehetne a tökéletes Nagy Ő. ;) És mindegyik karaktert szeretem nem választanék közülük.
4. Remus J. Lupin - Harry Potter (könyv!)
    A Harry Potter gyermekkorom egyik ekdvenc regénye, még fanficet is írtam hozzá. És ebben a sztoriban számtalan zseniális karakter van, mégis az egyik kedvencem Lupin professzor. Szeretetteljes, segítőkész, önzetlen (bár önző is tud lenni), egyszóval egy zseniális ember. Nagyon megsirattam a könyvet amikor meghal,és a filmben olyan méltatlanul csak egy pillanatra mutatják holtan... Szemétség.
3. Belle - Szépség és a szörnyeteg
    Rajong a könyvekért,várja a nagy szerelmet, nem átlagos életet akar vágyik a kalandokra. Mint én. Ez a kedvenc Disney mesém.
2. Blair Waldorf - Gossip Girl
    Queen B. Mindig tudja mit akar,és mindig eléri a célját.(jó nem mindig a legerkölcsösebb módon). De csodálom, hogy ilyen kitartó, szorgalmas, és küzd az álmaimért. Ami pedig Leightont illeti... zseniálisan játszotta szerintem a karaktert,és azok a ruhák....
1. Elizabeth Bennet - Büszekeség és Balítélet
   Ő az én abszolút kedvencem. A könyvet bármikor el tudom olvasni,van hogy le se teszem. Még most is évente legalább kétszer elolvasom. Miss Bennetről. Megtestesít mindent. Intelligens,szellemes, átlát az álnok és álságos embereken, és az igazi, nagybetűs érzelmeket és szerelmet keresi. De neki is vannak hibái. Az első benyomás alapján ítél (tudtátok,hogy eredetileg ez volt a könyv címe? :) ), ami nem mindig helyes. Kicsit magamra ismerek benne.

Kihívottaim:


Szép vasárnapot nektek! Reméljük szép lesz a nyár utsó napja! (már akinek.)
Sparkling Angel
U.i.: Ha olvasni akartok tőlem, katt IDE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése